lördag 21 januari 2012

Vad skulle detta vara bra för?

I natt var jag fyllechaffis, så körde hem Borny till vargön, en sväng till blåsut för nästa stopp och till sist Trollhättan.
Dessa män var inte speciellt nyktra om man säger så, fick stanna mitt i gatan och plocka upp de som inte orkade gå till torget och dess parkering.
Vem kommer inte då när jag ska plocka upp männen om inte farbror blå. Jag blev lagom nervös. Polisen påpekade att stanna på huvudled inte var det smartaste och olagligt.Vad skulle det vara bra för? Jag kom undan, jag tog ju ändå med mig fyllisarna hem.

I natt snöade det lite men inte sådär jätte mycket. Imorse däremot så såg jag att snöandet blivit mer påtagligt under natten. Bilden är från parkeringen nu på kvällen. Men vad skulle all snö vara bra för?

Nu sitter jag och M och kollar på gladiatorerna och vi tänkte äta tacos men vi orkade inte åka och handla grönsaker. Så vår lördagskvällsmat består av inget mer eminent än spagetti och köttfärssås. Gott, men inte lördagsmat. Men vad skulle fläskfilé eller annat vara bra för?

Inga kommentarer: