måndag 23 januari 2012

Söndagen den 22 jan!

Idag har vi varit i Mellerud och hälsat på mormor&morfar en sväng. Det var längesedan vi var där så det var på tiden. Det var som det alltid var, morfar lagade god mat som alltid. Denna gång fick vi pasta i hummersås och lax. Det var verkligen jätte gott. Sedan satt vi och pratade och kollade lite på tv och så. Besöken är inte så spektakulära men det var trevligt i alla fall. Älskade mormor och morfar.

När vi kom hem somnade jag på sängen en sväng, när jag skulle göra ordning på tvätten. Jag skulle bara vila en liten stund tänkte jag och somnade. Martin somnade som en stock efter niofilmen men han har ställt klockan på alarm vid 24.00 för hans pappa blir femtio imorgon, eller ja snarare om 10 minuter. Så jag kände att det var i gen större ide att försöka somna innan dess. Så varför inte terrorisera den sovande och ta lite kort. Jag ser mongo ut men det får man leva med.

Morgondagen består av föreläsningar hela dagen och sedan lite kalas för femtioåringen.

( idag har jag och Martin 47 månader om jag inte räknat fel. Vi slutade räkna månader för längesedan. Men idag om en månad har vi varit tillsammans vi 4 år. Det är länge det. Men tiden går fort när man har kul)

God natt!

Inga kommentarer: