tisdag 3 januari 2012

Nu jävlar..rör på fläsket!

Jag har tjatat på Martin i månader om att vi måste börja träna och sluta äta gottigheter på vardagarna. Träna hinner jag inte och jag måste ha mina kakor är ungefär vad jag får till svar. Det känns peppande va? Näe inte direkt.

Jag skickade intresseanmälan till motionspalatset men de hörde aldrig av sig. Tydligen inte intresserade av att ha mig där. Jag bestämde mig för att börja träna med en kompis blev det av, nej!

Men nu minsann kollade jag att friskis&svettis ligger betydligt billigast i stan och precis vid Martins jobb. Med detta lyckades jag (tror jag) övertala min käre pojk. Billigast och bra läge gick han igång på min lilla ekonomiska pojk och nu gick jag istället till svar, jo jag kanske oxå skulle behöva träna lite. Det skulle nog inte skada.

Nu blir det upp till bevis, kommer jag lyckas övertala honom att följa med?? Det är frågan.

Inga kommentarer: