torsdag 26 januari 2012

Brist på?

Förra natten sov jag lite väl många timmar från sisådär kl 22 till 10. Nu är klockan snart 3 och jag är vaken.

Men utmattad? Vi tog oss en tur till gymmet förut idag på ett gympass. Jag sprang först på crosstrainern, det var inga problem. Sedan körde jag ben, det var inga problem. Därefter tog jag lite armar och första repetitionen gick bra. Vilade för att ta andra och jag kände att det var betydligt jobbigare. Tog lite mindre vikt och armarna kändes ännu mer som spagetti. Tänkte inga armar idag, så satte jag mig i en magmaskin. Efter första repetitionen blev jag hel yr och fick sitta kvar för att inte svimma. Jag blev lite rädd. Jag avslutade passet gick och duschade. Jag var konstig i typ en timma.Det var läskigt. Helt svimfärdig och det gick så fort. Köpte faktiskt en energidricka i affären när vi handlade.

Jag pratade med mamma och hon funderade på om jag har vitaminbrist eller järnbrist (rätt vecka för det) eller något, för jag har varit så himla trött det senaste. Vintertröttheten, men är kanske inte bara den? Brist på vitaminer? Imorgon ska jag ta mig en promenad och hoppa in på Apoteket på vägen och köpa hem lite förhoppningsvis uppiggande piller. Det är ju alltid bra att försöka.


God natt!

Inga kommentarer: