onsdag 18 januari 2012

Blandat tjat!

Nu har jag suttit och sammanfattat en halv rapport från socialstyrelsen angående hemlösheten i Sverige. Jag har gjort min andel så ska Linda göra sin senare. Kurs starten häromdagen gav mig en annan insikt, kursen verkar tuffare än vad jag från början trodde. Men det ska gå bra hoppas jag.

Nu funderar jag på att ta en powernap innan Martin kommer hem. Vi ska iväg och träna en sväng sen. Jag tänkte gå på ett hederligt friskis-pass medan Martin tar en sväng i gymmet. Det blir andra gången denna veckan och jag känner mig stolt faktiskt. Jag om någon behöver röra på fläsket.


Jag är helt crazy sugen på att shoppa också. Jag har kollat igenom nätsidorna en antal gånger och kollad ein lite på Ullaredsbloggen och såg att de börjat få in en del fina vårkläder och jag är sugen. Nya träningskläder är jag också sugen på.

Jag är sugen på mycket, nu blir det en powernap och drömma mig bort till det istället.

Byenye!



Bilden har ingenting med inlägget att göra, men vi är söta. Bild snodd från Sara på FB

Inga kommentarer: