torsdag 19 januari 2012

Parkompromiss

Som sambo kan man inte ligga och kolla på SATC hela natten utan att störa sin andra hälft som ska upp och jobba dagen efter.

Ligga i soffan och kolla för att offra favoritplatsen i hela lägenheten (sängen) är det ett alternativ, nja. Sover inte hälften så skönt i soffan som i sängen. För att lösa problemet tog jag kökspallen ställde datorn på den ( då blir den inte för varm) och så hittade jag Martins gamla oerhört coola (skitfula) men praktiska datorhörlurar. Inget ljus från tv, istället minimalt ljus från datorn och inget ljud.

Alltså går sambo problemet att lösa. Ja får kolla på SATC tills jag somnar bredvid min älskling och dessutom i sängen. Toppen! Det blir inte bättre om man inte är lite påhittig. Jag är nöjd. Martin stensover så han är oxå nöjd.

Inga kommentarer: