onsdag 25 januari 2012

Shoppingsugen

Jag kan inte sticka under stolen med att jag verkligen älskar att åka till Ullared och handla. Att knappt behöva kolla på prislappen och bara plocka i det man vill ha och sedan komma till kassan och ändå är det inte så att man blir ruinerad. För min studentplånbok är det mycket bra.

Jag är nu väldigt sugen på att åka dit och fylla på lagret lite till. Jag kollade på deras blogg och hittade massa fina saker jag vill ha. Då är det ändå knappt ett axplock av vad som finns där nere i den kopiöst stora affären. Mina shoppingfingrar har börjat klia lite.

Tänk er den fina glaskupan i fönstret med blockljus och en kvist lindad om nu till våren. Den passar väldigt bra till min nya gardin jag fick av mamma igår. Jag är sugen!

Alla bilder är lånade från gekås.se




Inga kommentarer: