onsdag 4 januari 2012

Dag 7 - Min bästa vän

Min allra bästa vän är en underbar tjej som jag träffade under gymnasiet. Min första tanke om denna tjej var rätt och slätt "vilken dryg bimbo" men ack så fel jag hade.
Min allra bästa vän och jag har en ömsesidig förståelse för varandra och kan sitta och prata i timtal om känslor och annat för att sedan nästa stund skratta och ha kul.

Min allra bästa vän och jag har gått igenom stora saker som att gå in i ett seriöst förhållande och allt vad det innebär ungefär vid samma tidpunkt. Därför har vi alltid varit på samma stadie och därmed fått stor förståelse för varandra och kunnat stötta varandra vid behov.

Min allra bästa vän och jag är väldigt lika men också väldigt olika vilket gör att vi blir en så kallad "perfect-match"

Min allra bästa vän och jag älskar att ha tjejmyskvällar bara vi där vi bara umgås. Vi gillar lika mycket att ha tjejkvällar och festkvällar med tjejerna i vårt lilla gäng.

Min allra bästa vän bodde ett år i Spanien efter gymnasiet och nu studerar hon i Uppsala. Vi bor alltså långt ifrån varandra och träffas sällan. Men varje gång vi träffad känns det lika normalt och bra som vanligt. Vi växer inte ifrån varandra. Det är så det är med riktiga vänner.

Min allra bästa vän heter Anna Wolme.

Inga kommentarer: