onsdag 4 januari 2012

Dag 8 - ett ögonblick

Känslan av att man tror att allt var borta..
Igår var dagen då vfu-reflektionerna skulle lämnas in. Jag gick upp och tog det lugnt, kröp i min goa rosa ziperall och satte mig vid datorn för att börja skriva.
Vid ett tiden hade jag bara en referens kvar att lägga in. Då händer det som ABSOLUT inte får hända. Datorn total hängde sig och reflektionen var för ett ögonblick borta.
Jag kände för ett ögonblick att jag orkar inte mer, jag ger upp.
Därefter försökte jag starta om men datorn ville inte samarbeta. För att senare få ett tips om att lägga över den i felsäkert läge och jag lyckades.

Synd bara att jag behöver köpa en ny dator. Kul pengar, not!! Köpte den nuvarande i mellandagsrean förra året. Garantin är precis utgången! Fan!


Inga kommentarer: