måndag 16 januari 2012

Resumé av helgen

Förra veckan var helt hopplös. Jag tror aldrig jag pluggat så som jag gjorde då. Det var slitsamt men jag har ingen annan att skylla än mig själv. Jag tog lite för långt jullov så är det, men jag klarade mig ändå. I fredags fick vi reda på att vi klarat två gruppuppgifter, vilket var mycket skönt och har två inlämnade uppgifter som väntar på att bli bedömda och förhoppningsvis godkända.

I fredags direkt efter en den mycket tuffa skoldagen gick jag direkt till kåren och förberedde kvällens toastning med Angelica. Vi lyckades bra och vår första sittning som toastmasters var rolig och uppskattad. Jag är nöjd!
Vi var hemma sent efter städning av kår och jag tror jag somnade halv 5 och Ywe kom vid 13 så jag gick upp strax före 12, fortfarande trött.

Tentafesten och sittningen var väldigt roliga och det var kul att Emma, Stina och Bella var med. Väldigt kul att träffa Emmas pluggvänner.
Kvällen slutade med att Emma, Ywe och Mattias sov här så det blev girlpower i sängen och Manpower ( fan va kul jag är) och jag vaknade tidigt igen.

Igår blev det inte många knåp gjorda. Jag pluggade litegrann men utöver det hände inte mycket vettigt. Jag var dödstrött.

Men helgen var super och jag är jättenöjd :)

Inga kommentarer: