onsdag 4 januari 2012

Dag 6 - Min dag

Dagen idag har varit som en ganska vanlig dag i Nathalie Dahls liv. Jag ställde klockan på halv 10 för att gå upp. Jag kände mig extremt trött och gick upp först en dryg timma senare.

Därefter år jag lite frukost och vi begav oss till överby för en snabb shoppingtur. Jag fick med mig en kofta från gina tricots slutrea för 50 spänn, helt okej för studentkassan.

Väl hemma igen kände jag att nattens sömn inte räckt till och funderade på om Martins förkylning börjat ge dug på mig så jag la mig och sov en timma. Sedan lite plugg och mat och kvällen spenderades hos mor min. Mina bröder är här och hälsar på så jag passade på att träffa dem.

En relativt vanlig dag i mitt liv. Imorgon vankas plugg och plugg. Tentan skall vara inne. (ska flörta med mamma om att åka till överby igen och köpa skor, om tentaskrivandet går bra. )

En bild på en uttråkad Nathalie som väntade på Martin tidigare idag.

Inga kommentarer: