måndag 2 januari 2012

2011

För att summera året i lite frågor.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, det gjorde jag. Vore väl tragiskt om ett helt år gått och man inte gjort något nytt. Så jag har provat massa nytt.

Höll du några av dina nyårslöften? Jag brukar inte ha några nyårslöften, jag gillar inte grejen med att lova någonting man antagligen inte kommer hålla i alla fall.

Hur firade du nyår förra året? Hemma hos mig och Martin med god mat och vänner

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inte nuvarande vänner, men folk jag haft kontakt med tidigare i livet blev föräldrar.


Dog någon som stod dig nära? Inte som stod mig nära, men en vän dog tragiskt i bilolycka.


Vilka länder besökte du? Jag har hållt mig i Sverige detta året.

Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Kort och gott, motivation såväl vad det gäller skola, träning, hemma.

Vad var din största framgång 2011? Skolan får jag ändå säga, klarar mig i alla kurser utan omtentor och fick mycket beröm på praktiken.

Största misstaget? Ältat lite för mycket. Svårt att släppa taget om saker jag borde gjort för längesedan.

Bästa köpet? Matchande schäslong till soffan kanske. Något bestående och bra för framtiden. Till skillnad från kläder.

Vad spenderade du mest pengar på? Mat, kläder och utekvällar. Tragiskt egentligen. Bara spendera, hur mycket saker av det har jag kvar.. Kläderna vill jag säkert inte använda längre, maten är uppäten och alkoholen är uppdrucken.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Familj, släkt och vänner har gjort mig glad.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Veronica maggios album satan i gatan.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både ock, har gått lite upp och ner.

Vad önskar du att du gjort annorlunda? Tagit vara på människor i min närhet. Druckit mindre och tränat mer.

Hur tillbringar du nyår? Tillsammans med fina tjejerna från gymnasiet.

Favoritprogram på TV? Vampire diaries , bonde söker fru, ensam mamma söker.

Något du önskade dig och fick? En cykel, tekanna med tekoppar, cocktailglas. Jag fick helt enkelt mycket av det som stod på önskelistan till födelsedagen.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
26 november, mormor&morfar, mamma&borny var här och åt födelsedagslunch. Sedan taggade jag om inför damsupén på kåren. En bra kväll.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Oj, mörkt med några försök till färgglatt. Sommaren- blommigt, hösten mörka enfärgade plagg.

Vad fick dig att må bra? Martin får mig alltid att må bäst <3 Gamla järngänget från gymnasiet <3

De bästa nya människorna du träffade år 2011? Mycket kår och skolfolk. Kajsa och självklart nollorna. Kommit närmre Linda vilket inte är en ny person men en ny vänskap.

Vännerna som alltid gör mig lycklig

Inga kommentarer: