fredag 7 september 2012

Två nördiga sjuka tjejer!

Vad vore jag utan min iPhone nu när jag är sjuk? - Att läsa bloggar, kika instagram och Facebook mycket flitigare än vanligt, spela spel som songpop och quizkampen.

Jag hoppas absolut inte att någon annan ska vara sjuk. Rastlös men ändå orkeslös blir man när man är sjuk. Då är det skönt att någon annan är lika rastlös och orkeslös som mig, för då spelar de fort tillbaka så jag kan spela igen som i till exempel songpop och spelet går undan.
Julia är också sjuk och ligger hemma orkeslös och roar sig med sin iPhone, givetvis hade det varit bättre om hon var frisk och kry och kunde vara ute och roa sig.
I nuläget när båda är sjuka tycker jag ändå det är skönt att det inte bara är jag som nördar spel utan att hon är lika nördig som mig. (Förlåt Julia, men lite nördvarning är det)
Snart hoppas jag dock för vår bådas skull att vi blir friska så fort som möjligt och speciellt Julia för hon har varit sjuk längre!

Nu ska jag lägga ifrån telefonen så den inte växer fast i handen.

Inga kommentarer: