söndag 9 september 2012

Martin spelar tvspel

Mitt Hjärta brukar inte ofta ha ro att kunna sitta och spela TV-spel, dagen till ära är han sjukt rastlös och har inget att göra vilket gör att han sitter och spelar en stund.
Att plugga intill Martin när han spelar TV-spel är faktiskt ganska roande. Han gör sådana ljud ifrån sig att man kunnat tro att något annat är på gång. Det går från frustration till glädje, hopp och förtvivlan på bara ett par sekunder och sedan vänder det igen. Från ordentliga suck och stön i besvikelse till enorm glädje då det låter som han vunnit en miljon.

Efter en hel del suckanden och stön dör han och är fortfarande på ganska bra humör och sjunger "Börja om från början, börja om på nytt, varför ska man sörja?" Varifrån kom Sven-Ingvars låtarna?
Sen ett par minuter senare pekade han "fuck you" åt teven och skulle kasta ut den. För att sedan ytterligare ett par minuter senare när han klarat banan lutade han sig tillbaka och tog en godis som stod på bordet och sa "Tänk om man kunnat ha sånt här liv och spela tvspel och äta godis jämt".    Nu är suckandet igång igen och snart kommer han som han alltid gör sluta spela och tänka vad håller jag på med, nu har jag slösat bort x antal minuter av mitt liv på egentligen ingenting vettigt.

Jag älskar dig min tok! 

Någonstans i förtvivlan över att det inte går bra....

Inga kommentarer: