fredag 21 september 2012

Ljugpottor



Vädret har påverkat mig ytterligare en dag, det är verkligen riktigt tråkväder. Jag har hitills idag därför bara legat i soffan och läst lite men också börjat kolla på en för mig ny serie - Pretty Little Liars. De serier jag har, har jag redan kollat ut många gånger och därför var jag idag sugen på att börja en ny. 
Den lever upp till vad jag har hört om den och det är faktiskt ganska roande att kolla på ljugpottorna. 

Nu är det väl dags för mig att göra något vettigt, måste ta tag i disken för snart kommer hjärtat hem och det kan ju vara bra att det ser ut som jag ansträngt mig lite i alla fall när jag legat hemma i soffan hela dagen medan han har varit redo och jobbat. 
Jag ska i alla fall laga god mat till honom ikväll, så ska vi bara ha en mysig hemmakväll. 

Inga kommentarer: