onsdag 26 september 2012

Förlåt Älskling!

Som sagt är jag inte schemalagd denna vecka utan har hemstudier, det går inte alls som jag vill och uppgiften som endast ska vara 2 sidor tar evigheter att skriva och jag bli absolut inte nöjd med det jag skriver heller. Det känns som den här uppgiften kommer att bli den första för mig att göra om.Det känns för tillfället väldigt uppgivet och hopplöst och vad det märks på mitt humör.
Jag har ingen som helst ork till att göra annat, jag känner mig helt slut i kroppen, det dåliga vädret får mig på ännu sämre humör och jag känner hur jag snäser mot min älskling som gör allt för mig för jag känner mig så stressad över uppgiften. Jag kan inte vara lätt att leva med i tider som dessa. Imorgon ska jag för vår bådas skull verkligen försöka göra färdigt uppgiften så jag kan bli mitt vanliga jag igen.

Förlåt Älskling!
En gammal favoritbild som symboliserar ren glädje med mitt Hjärta!!

Inga kommentarer: