måndag 17 september 2012

En dag i riktig student anda..

Idag har jag faktiskt tro det eller ej pluggat en hel del. Jag har inte pluggat i den mängd jag borde ha gjort med tanke på många omständigheter som tex många besök på vårdcentralen och många stunder med magont. Så det känns skönt att ha tagit tag lite i studierna idag.

Jag har förutom att läsa mycket i kurslitteraturen sorterat papper och fått lite ordning på föreläsningsanteckningar, stenciler, powerpoints och uppgiftsbeskrivningar. Ja, det blir en del papper!
Jag har även ringt och fixat dag och plats för en fältstudie och det var en stor börda jag tänkt mycket på så det var riktigt skönt att äntligen få det gjort.

Som en riktig student har jag också lagat storkok så att det finns matlådor till både mig och Martin.
Nu slappar jag i soffan framför favoritprogrammet, riktig dålig-tv egentligen men ack så roligt - Ensam mamma söker

Inga kommentarer: