lördag 29 september 2012

Dagens tripp till sydligare delar...

Dagen till ära har jag spenderar på Ullared. Gårdagskvällen eller snarare natten gjorde jag inte fick många timmars sömn och dessutom snarkade Martin de få timmar jag fick chans att sova men jag har orkat med dagen i alla fall. Fast jag kan inte sticka under stol med att det blir väldigt skönt att sova ikväll.
Hela 186 varor fick vi med oss hem och pengar är spenderade.
Mitt inredningsbehov har tillgodosetts för ett tag framöver. Jag har bestämt mig för att fräscha upp köket lite. Så nya lampor, krukor och annat smått och gott har jag numera med mig hem.
De första julklapparna är även köpta och det skadar aldrig att vara ute i tid.
Mamma undrade hur stora resväskorna var för hon planerar en resa utomlands och som fin referenspunkt fick jag ställa upp, snygg som attan, eller inte! Därav den snygga bilden.

Inga kommentarer: