tisdag 28 augusti 2012

Vill ha!

Denna klänning tycker jag är fin, jag såg den på GinaTricot på Överby men orkade inte prova utan tänkte ta det nästa gång jag åkte dit. Den tanken skulle jag aldrig tänkt, nu är den slut. Det fanns andra färger kvar men jag vill helst ha den vinröda. Den fanns endast kvar i stora storlekar som var alldeles för stora. Jag gick till affären i stan men de hade inte klänningen inne överhuvudtaget, inte ens i någon färg.
Ibland önskar man att man bodde i Stockholm eller liknande där det finns betydligt fler GinaTricot att välja på än här hemma i småstaden. Jag får väl helt enkelt klara mig utan klänningen. Jag kan ju inte åka till Stockholm och köpa den precis, så jag får bara bita i det sura äpplet och vara irriterad på mig själv att jag inte köpte den första gången.


Inga kommentarer: