måndag 13 augusti 2012

Samma visa varje gång...

Det är precis samma visa varje gång, idag kunde jag slappna av för första gången på sommaren. Jag har inga måsten i form av jobbtider som ska passas eller andra inbokade saker de närmsta dagarna. Kroppen måste bli mer nedsatt när man tillåter den att vara lugn. Min ihärdiga huvudvärk har väl varit starten på det hela och idag när jag slappnar av kommer sjukdomarna som brev på posten. Huvudvärken är tillbaka, kroppstemperaturen sviktar och näsan rinner. Lovely!
Det händer mig var eviga gång, varje lov i skolan brukar jag starta med att vara sjuk ett par dagar, då jag tillåtit mig själv att slappna av. Det är farligt det.

Jag hoppas innerligt att det inte är något långvarit som spökar utan att de ger med sig efter nattens sömn. Jag skulle ju göra roliga saker nu, inte vara sjuk.

Jag orkar inte vara sjuk...

Inga kommentarer: