måndag 6 augusti 2012

En storlek större tack!

Kan man beställa en större storlek på huvudet. I eftermiddag och kväll har huvudet varit två storlekar för litet och huvudvärken har sprängt så gott som isär huvudet på mig. Nja, kanske inte bokstavligt men ändå.
Två Alvedon och en Ipren, nej idag ska vi inte bekämpa huvudvärken.
Nu ska vi se om sömn kan bekämpa min head-a-medic som Martin så fint kallar huvudvärk.
Imorgon beställer jag en mer passande storlek till huvudet som inte behöver spränga för att hitta plats.

[uppdatering]
Huvudet fick ingen större storlek. Har vaknat flera ggr under natten med huvudvärk och så är fallet fortfarande. Som tur är börjar jag inte jobba förrän 13:30 så nu har jag tagit mig en frukostdos med Alvedon så ska jag försöka sova lite till. Smått febrig känner jag mig oxå men med 36,3 i temp har jag knappast feber. Jag hoppas på bättre mående nästa gång jag vaknar. Nu operation somna om!

Inga kommentarer: