tisdag 21 augusti 2012

Det visste ni inte om mig, eller?

- Jag tål inte nässpray, efter ett par sprayningar blöder jag näsblod i floder för att sprayen fräter hål på slemhinnorna i näsan
- Likaså gäller det ögonen, ögonens slemhinnor klarar inte av att hacka lök. Det svider och rinner tårar betydligt mer än det vanligtvis gör hos andra. Det gör så ont och tårarna rinner värre än på en gråtande bebis.
- Jag föddes döv, och började höra vid 2,5 års ålder utan operation eller liknande.
- Jag tycker att marinblå och svart kan vara den fulaste färgkombinationen någonsin och skulle aldrig själv ha denna kombination.
- Trots ringa 21 år, undviker jag att klippa mina egna tånaglar utan lämnar fortfarande detta ärofyllda uppdrag till min mor. Detta eftersom jag har extremt lätt att få nageltrång och naglarna behövs klippas på speciellt sätt.

Alla har vi våra små egenheter som gör oss till oss, här är några av mina.




Inga kommentarer: