fredag 17 augusti 2012

Fredag 17 augusti 2012

Ena delen av arbetsintervjun kändes helt ok och andra mindre bra. Att få ett matteprov och engelskaprov påslängt utan förvarning var jag inte van vid och det gjorde mig sjukligt stressad. Dessutom en stor konferenssal och tre personer som granskade mig, ja lite lätt stressande. Men ena delen, den med barnpassning kändes faktiskt helt okej.
Nu återstår det att se vad som händer och vilka uppdrag som skulle finnas i trestad i så fall.
Oavsett vad som händer är jag en erfarenhet rikare, det är alltid något.

Efter intervjun blev det shopping, lite fattigare men en skinnjacka, långklänning och kläder till Martin rikare. En bra dag med lite utflykt till Gbg satt fint och jag är mycket glad att Frida ville följa med och spendera dagen med mig.

Kvällen hemma spenderades med mitt hjärta, vi åt god mat och spelade monopol med lite vin.

Summa summarum; en mycket bra dag. Nu säger jag godnatt!

Inga kommentarer: