tisdag 31 juli 2012

John Blund, var är du?

Har legat och vridit mig i sängen i över en och en halv timme nu. Men John Blund vill inte besöka mig ännu tyvärr. Jag som dessutom börjar jobba kl 7:00 imorgon. Fybubblan! Jag såg ett sken ifrån fönstret och kikade ut och såg en så gott som fullmåne, antingen är det idag eller i dagarna iaf. Kan det vara därför jag inte kan sova, eller? Jag brukar inte vara känslig för det men vet att andra kan vara det. Det är en ursäkt för att sömnen inte infaller i alla fall.

Jag har legat och tänkt fram och tillbaka och börjar bli tokig på tanken. "Nathalie, nu måste du sova. Du vet hur trött du blir imorgon annars." ett hamsterhjul av tankar och sömnen lär inte infalla sig. Podcast med Strömstedt och Berg får bli tidsfördrivet och det får mig att få tankar på annat. Podcaster är bättre än bra, det kan rädda en i många situationer.

Tänk om jag kunde sova lika gott som älskling!

Inga kommentarer: