torsdag 12 juli 2012

Day of today

Produktiv dag! Under mina vakna timmar denna dag har jag fått gjort en del. Sovmorgon till strax efter tio och sedan frukost framför ytterligare ett OTH-avsnitt. Därefter började jag "scrapbooka" ihop två gratulationskort till helgens kalasfirande. Det tar längre tid än man tror med kortmakandet. Men ack så bra det blev. Det brukar oxå vara uppskattat utav mottagaren.
Efter det var det dax att laga lite mat och äta lunch och göra matlådor för morgondagen. Sen börja packa inför helgens bravader och sedan ett kvällspass på jobbet och sist men inte minst packa färdigt och duscha. God natt! Jag vill lägga mig så jag för en gångs skull kan komma till jobbet och få avsluta denna arbetsvecka och sedan åka till småland, som jag längtar hela veckan!!!!

Inga kommentarer: