torsdag 2 februari 2012

Ullareds besök

Idag har jag spenderat dagen på Gekås Ullared med Martin och hans syster. Jag är nöjd med dagens besök och det var ovanligt lite folk vilket var skönt. Inte en enda kundvagn som körde på hälarna, kan det bli bättre.

Jag är en slant fattigare med en hel del saker rikare. Jag hittade en del jättefina kläder varav två blusar, en jeans väst, två bikinis, bas kläder och tränings kläder. Den ena blusen vet jag att min mamma kommer vara avundsjuk på, en blommig vårfin blus. Jag ser mig själv framför mig med ljusa uppvikta jeans, blusen, vita converse och brun väska. I mitt huvud är det fint. :) romantiskt men bara lagom sött. Behöver jag sägs igen att jag är nöjd?

Massa annat fint fick jag oxå med mig hem. Det blir ju alltid blandat med saker som kan vara bra att ha.

Inga kommentarer: