söndag 26 februari 2012

Hurtbulle?

3 gympass har det blivit i veckan. Efter uppehållet pga sjukdom trodde jag att jag skulle ha tappat massor och fick börja om med det lilla som jag hunnit träna upp men jag har känt mig riktigt bra i veckan. Det är först nu jag känner att träningen har blivit lättare överhuvudtaget.
Det är inte lika motigt att springa på crosstrainern eller cykla. Jag orkar hålla samma tempo tiden ut och inte sacka efter när jag känner att jag blir allt för trött.

Nu i veckan har jag bestämt mig att det får vara nog med godsaker på veckan igen, jag höll det riktigt bra i början med där började jag sacka efter och nu är det dags att ta tag i det igen.
Imorgon blir det att skriva en matlista för veckan och åka och handla så att jag alltid har mat tillgängligt så jag inte behöver bli sådär hungrig och få en dipp i blodsockret.
Mamma tipsade dessutom på en rätt hon provat i veckan.
Baconlindad torsk med ärtmos, det var tydligen hur gott som helst. Det är något jag är riktigt sugen på att prova.

Måndag: Planera mat och handla
Tisdag: Boka danspass
Onsdag: Möjligtvis hederliggympa
Torsdag: Gym eller Ridning?
Fredag: Riding?
Helg: Gym om inga andra planer dyker upp.

Mina gamla träningssskor är verkligen gamla och håller inte längre. Det är ett par gamla skor från urminnes tider. Från början är de Christoffers gamla som han knappt han använda för att hans fötter växte så. Jag fick ärva dessa skor och de har jag verkligen slitit med hälsan om man säger så.  Igår tog jag tag i saken och köpte ett par nya. Reebok Easytone blev det och hoppas verkligen att de blir bra
Jag är taggad på att provträna med dem på tisdag.

Inga kommentarer: