onsdag 8 februari 2012

Sjukstuga


I måndags var jag gör peppad på en träningsvecka och få inviga mina nya träningskläder jag köpte förra veckan. Jag bokade in mig på flera pass och planerade in att besöka gymmet. Men det blir aldrig som man tänkt sig. Natten mellan måndag och tisdag vaknade jag flera gånger och insåg att jag mådde sämre och sämre för varje gång jag vaknade. 

Jag pallrade mig till skolan för gruprbete på tisdag förmiddag med alvedon i kroppen och igår sov jag nästa hela dagen och idag har jag inte gjort många knop.Jag funderar på om jag sa orka ta mig en promenad till affären och köpa något färdigt att äta eller om jag ska orka laga mat. Vad är jobbigast? 

Dock har jag fått gjort en sak idag som jag är riktigt lycklig över. Jag har bokat biljetter till mig och Emma för att vi ska spendera nästa helg i Uppsala hos AnnaBanana! Det är något som jag har att se fram emot i min sjukhet här hemma. För idag blir det inte många knop gjorda på Hörngatan.


Dessa tjejer blir det mys med nästa helg ( -Linda :/ )







Inga kommentarer: