onsdag 8 februari 2012

Tyck synd om mig!

Idag är mina bästa vänner tjejerna i SATC och som sällskap har vi fishermenfriend, Alvedon och bromhexin.

Hostan blir värre, betydligt värre. Febern blir lite lägre men även så orken. Jag är ett riktigt slusk som inte duschat och bara satt upp det riktigt trassliga håret i en ännu trassligare knut. Jag har så ont i kroppen och lederna att jag inte orkar kamma ut håret för jag vet att det kommer göra så ont. Är det bara jag som blir hår öm när jag är sjuk?
Imorgon bitti efter nattens sömn när jag är som piggast blir det nog duschen med en halv burk inpackning och reda ut håret och göra två hederliga Pippi flätor som tål sängliggande med huvudgnuggande mot lunden bättre än trassligt hår i en trasslig knut.

Så här ful ser en naturligt sjuk och blek Nathalie ut! Inte någon fager syn!
God natt!

Inga kommentarer: