söndag 12 februari 2012

Tyck ännu mer synd om mig!

Jag orkar inte!!

Igår kände jag mig hyffsat kry efter att varit sjuk sedan i tisdags. Jag donade i köket och städade kylskåpet och slängde gammal mat. Efter att inte själv ha lagat mat på flera dagar blir kylen lidande. Makaroner och korv kräver inga större råvaror. Tack ändå älskling att du gjort mat åt mig i alla fall.
Sedan på kvällen igår åkte vi till mamma och åt mat och sådär. Under kvällen kändes det att jag blev sämre och älskade mamma känner mig lite för bra och utan att jag ens själv hade funderat över det säger hon, du börjar bli sämre igen nu va Nathalie. Håller jag på att bli det tänkte jag och visst var fallet så.

Nu ligger jag här igen och är ännu sämre. Febern har kommit tillbaka, mattheten ska vi inte prata om och framförallt inte hostan. Jag tar i så när jag hostar så mycket att jag har ont i lungorna typ och i halsen. Jag orkar inte mer. Jag vill inte äta mer Alvedon, inte käka en hel livsförbrukning av halstabletter och hostmedicin på det. Usch, fy bubblan. Någon kom och rädda mig ifrån mig egen kropp.

Inga kommentarer: