lördag 11 februari 2012

Bloggdator?

Idag är första dagen jag har orkat mig ut ordentligt sen i tisdags, jag var på Överby och köpte en ny dator. En liten, 11,6 tum eller vad det var. En liten behändig skönhet som faktiskt var ganska smart också för att vara en sådan liten dator enligt han i affären men han försöker säkert bara luras så jag rådfrågade min broder också och han sa att datorn var bra. 


Den blir gudomligt bra att ha i skolan och skriva anteckningar på, nuförtiden har det gått så långt att det går snabbare att skriva på tangentbord än för hand i alla fall för oss som är hyffsat i den tidigare generationen. Nästa helg när Emma och jag ska fördriva sammanlagt 14,5 timme på buss (Räddningen, bussen har eluttag) kommer datorn verkligen vara till användning. Film, surfing och kanske bloggning kan vi fördriva tiden med på bussen. Underbart!

Min lilla skönhet är en HP-dator med världens största instruktionsbok.











Inga kommentarer: