fredag 10 februari 2012

Ansiktsmask

I julklapp av Martin fick jag en gåvopåse ifrån Body Shop som hans arbetskollegas fru öppnade på Överby precis innan jul. Martin var med och hjälpte till att färdigställa affärslokalen så det var mycket julklappar ifrån Body Shop i år. Smidigt och behändigt att shoppa julklappar till flickvännen i samband med jobb. 

I alla fall så hade de påsar med smått och gått i, det var duschtvålar, deodoranter, body lotions, parfym. Ja, ett axplock av vad affären har att erbjuda. I vilket fall som helst var det med en tub med ansiktsmask som jag helt hade glömt av. Jag provar den först nu, ska strax gå och tvätta av den.

Det heter Warming Mineral Mask, vad då värmande tänkte jag. Jag smetade ut en klick i ansiktet och det känner hur varm jag faktiskt blir på de område jag precis smort in. Det var faktiskt en häftig känsla och väldigt skönt, alldeles varmt av en kräm. Så nu ska jag följa rekommendationerna och använda den en gång i veckan och se ifall den är till någon nytta också. 


Inga kommentarer: