måndag 6 februari 2012

Donut bun

I fredags var det snökaos här i Trollhättan och hela helgen har det varit riktigt kallt.
När det vankas fest är det otacksamt att ha långt tjockt hår med självfall i de väder. Att duscha och låta håret självtorka brukar visserligen bli okej fint men det är väldigt vardag gör mig.
Samtidigt är håret onödigt att styla med tänger och framförallt plattång för håret blir självlockigt i alla fall.
När jag stod i badrummet i fredags och övervägde vad jag skulle göra kom jag på att jag köpte en "donut bun" från Style by Tyra för längesedan och invigde den. Lite lagom festligt men framförallt väldigt enkelt.

Den får 4 av 5 toasters. Det är mest knuten som är lätt att göra på sig själv. Man kan få en svinryggs liknande frisyr som jag ännu inte lyckats göra på mig själv.

Inga kommentarer: