torsdag 1 december 2011

Min kommande helg

Idag har jag jobbat i klassen jag gjort praktik i. Det var jättehärligt att träffa barnen igen, dem är så goa, riktiga små godingar hela högen. Man får ännu mer bekräftelse på att man faktiskt valt rätt jobb i framtiden.

Ikväll har vi också varit på VIP-öppning på BodyShop på Överby. Martins arbetskollegas fru har öppnat affären och det var trevligt. Fick köpt lite julklappar och även Martin köpte en julklapp till mig så nu vet jag återigen vad som väntas i paketen på julafton, som vanligt efter 4 år tillsammans.

Imorgon ska jag ha lite kalas igen för morbror med barn. Så imorgon blir det marängsvisch i riktig barnkalas-anda eftersom att de små livet älskar glass. Det ska bli mysigt.

På lördag vankas fest i Lidköping med två tjejer från gymnasiet som jag inte träffat på evigheter. Så det blir finemang.

Inga kommentarer: