måndag 28 november 2011

Födelsedag

Jag hade en helt fantastisk födelsedag i lördags. Mamma&Borny, Mormor&Morfar var här på lunch och födelsedagsfika vilket var jätte mysigt. Morfar tyckte att maten var god vilket var en lättnad eftersom han är jobbat som kock hela livet.
Jag fick dessutom jättefina presenter och är jättenöjd. Utav mormor o morfar fick jag cocktailglas vilket Martin sagt till de att jag ville ha utan att jag visste det så jag blev supernöjd. Jag fick andra smågrejer också. Utav mamma&Borny fick jag ett iphoneskal och temuggar och en tekanna som jag sagt att jag önskar mig men mamma lyckades hitta några som var jättefina och väldigt mycket "Nathalie" över. Vita, lite gammaldags med ett fint hjärta på.

När de hade åkt var det bara att börja göra i ordning sig för kvällen, locktång, klänning och smink fram. Den årliga damsupén på kåren väntade..Och det var minst lika bra som förra året. En kväll att verkligen minnas och en superglad Nathalie som är mycket nöjd med sin 20årsdag. :)

Inga kommentarer: