lördag 17 december 2011

Julen är (snart) här!

Idag är det en vecka kvar. Vid den här tiden nästa vecka sitter jag förmodligen i svärföräldrarnas soffa och är alldeles mätt av god mat och gott julgodis.

Idag har jag och Martin varit på jul på Liseberg. Det var jättemysigt att bara vara vi och ha mysigt en dag. Jag är supernöjd.

Vi åkte förbi Ikea på vägen hem och hittade en schäslong ii fyndhörnan, nedsatt 40% och jag är så glad. Den var samma serie som vår och i samma färg så den kändes som given för oss. Det blir lite ommöblering imorgon så blir det nog toppen.

Vi fick med oss några till julklappar ifrån Göteborg som jag nu slagit in. Vår gran börjar bli knökad med paket, antingen mindre paket eller större gran.

Nej, nu längtar jag efter julen och jag är redo och bara inväntar den. Mysigt!

Inga kommentarer: