torsdag 29 december 2011

Dag 02 – Min första kärlek

Min första kärlek alltså!
Jag var ingen person som var kär i skådespelare, artister och så vidare som många andra av mina tjejkompisar var när vi var små.Jag var nog ganska sen med att intressera mig för kärlek överhuvudtaget. Jag hade mycket annat runt mig vid den åldern som tog fokus istället.

Min första riktiga crush där jag själv trodde att jag var kär första gången var i en kille ifrån England. Jag var tretton tror jag. Jag spelade rugby på den tiden och vår klubb hade ett samarbete med en klubb i England som vi åkte och hälsade på och som även kom och hälsade på oss. När de var här var en kille som hette Lewis med och vi båda blev väl lite småkära i varandra under hans vistelse här. Efter att han åkte hem hade vi daglig mejlkontakt och pratade ganska mycket. Men som sagt tretton år och en kille ifrån England, ni vet nog själva hur det gick.

Inga kommentarer: