lördag 24 december 2011

Dagen är äntligen här

Nu är dagen som vi väntat så länge på äntligen kommen. Halva dagen har dessutom gått.
Imorse gick vi upp tidigt, låg i sängen och kikade lite på tv och sen gjorde vi i ordning oss och åt lite frukost. Sen bytte vi julklappar. Jag har fått världens finaste klappar av världens finaste sambo. Igår fick jag en tidig påse fyllt med innehåll från bodyshop för att han hjälpte till att färdigställa affären innan öppning. Jag fick ett annat set med parfym och dylikt av honom, luktar japansk blomma. Supergod! En klocka fick jag plus att jag har två innestående presenter. Alldeles för mycket men jag är glad.

Därefter har vi träffat min släkt utan mor min som jobbar. Vi åt den traditionella julfrukosten och bytte julklappar. Fick jätte fina presenter även där. Mysigt att träffa släkten och favorit mormor. Hon blev görnöjd med sina klappar vilket gör mig lycklig.

Vi är nu hos Martins familj. Nu blir det lite bloggning från telefonen i samband med Kalle anka. Sedan blir det julfirande här med den riktiga julmaten och kvällsmys.

Alldeles alldeles underbart, för att citera det som Askungen nyss sa.

Bilder på min fina present från Martin och även jag och lilla myspojken.


Inga kommentarer: