lördag 10 december 2011

Föräldrar

Martin och jag funderar på att bli katt-föräldrar. Jag kan inte riktigt bestämma mig för ifall jag vill än eller inte. Jag brukar inte vara sådär överväldigande förtjust i katter. Jag tycker ofta att de är lite oberäkneliga och inte går att säga till på samma sätt som exempel en hund. Samtidigt lär jag ju känna vår katt och vet hur den är så jag tror att det blir en stor skillnad. Martin har haft katt hela livet och saknar en katt, så han har inga som helst problem med en liten misse. Vi får se hur detta utvecklar sig, vi sa att vi skulle sova på saken och bestämma oss imorgon.



Vi har mejlat en tjej om två katter vi är lite intresserade av


Vi funderar på den svartvita och/eller den helgrå med lite vitt på. Martins syster tycker att vi ska köpa två, så de slipper vara ensamma men jag är inte övertygad. Jag är trots allt hemma en hel del när jag pluggar och har hemstudiedagar. Vi får se..Den som väntar på något gott.


Bilder lånade ifrån http://www.blocket.se/alvsborg/Kattungar_soker_nya_hem_36920009.htm?ca=16&w=1&last=1

Inga kommentarer: