onsdag 7 december 2011

Allt blir inte som man tänkt sig

Ibland eller egentligen ganska ofta då blir det inte som man har tänkt sig. Mycket tankar har kommit ikapp mig de senaste om livet och dess med- och motgångar. Jag försöker fokusera på medgångar men ibland är det för orättvist för att klara av. Man märker vilka som finns där för en i det jobbiga och då både positivt överraskande och även negativt. I tider som dessa är jag underbart glad för de positiva och jag ser fort vilka personer jag ska prioritera mest tid på. Martin, du är min klippa både upp och ner. Du står alltid vid min sida, min livskamrat. Du är värd mer än guld. <3 dig! Det är så tryggt att smita in i din välordnade garderob och ta din gamla inte så flitigt använda pyjamas och sedan krypa ner bredvid dig i sängen och känna sig nästan lite som ett bekymmerslöst barn igen. I alla fall så tryggt att veta att det finns. Du är så fin när du sover.

Djupa tankar och känslor idag. Tur att det är min blogg och att jag bestämmer.

Inga kommentarer: