torsdag 29 december 2011

Dag 03 – Mina föräldrar

Oj, var det första jag tänkte när jag skulle skriva om mina föräldrar. Denna historien kan skrivas lång som en bok och är lite för personlig för att skrivas här, offentligt och tillgängligt för alla.

Jag är glad över mycket som mina föräldrar har gjort för mig och jag försöker för allt i världen se vad fina saker de gjort och bortse ifrån annat.

Min pappa har varit närvarande större delen av mitt liv och var en mycket bra pappa. Sedan hände det något. Men det är det fina pappan jag försöker bära med mig, den han var och inte den han är.

Min mamma och jag har allt haft större duster också. Men det är inget vi inte lyckats ta oss igenom. Min mamma är en mycket fin människa och hennes barn är värda mest för henne. nu har vi en mycket bra relation och mamma är inte bara mamma utan även min bästa vän. Vi pratar dagligen ca 1h i telefon och jag berättar allt för henne. Hon vet allt om mig och mina innersta tankar. Jag är oerhört tacksam för min mamma. Älskar dig mami <3

Inga kommentarer: