fredag 2 december 2011

Emma

Emma är min otroligt snygga (ni ser ju själva) men skenet kan bedra. Hon är inte lika smart som hon är snygg. Den gymnasiekompis jag skrev att jag skulle träffa är Emma. Vi planerade morgondagen och därmed skjuts till vår andra kära kompis. Jag frågade om vi inte kunde samåka eftersom vi ändå passar på att hälsa på svärisarna som bor på samma ort som Emma. Men det uppfattade hon aldrig och hon svarade att vi säkert kunde samåka men fick sms förut idag.

Hej!
Alltså ingen i min familj är sugen på att köra Vara - Thn - Lidköping men jag har en annan lösning. Du kan kanske komma till mig och sova här så fixar vi skjutsen fram och tillbaka.

Hon missade totalt att vi också ska vara i Vara och hon trodde på fullaste allvar att jag bad de att åka 10 mil omväg för att plocka upp mig. Inte ens jag är så dum! Du är söt Emma, du ger mig riktigt härliga skratt.









Inga kommentarer: