måndag 11 juni 2012

Paniiik!!

Jag såg på FB (där man ser allt) att någon i klassen fått tillbaka sista tentan och kollade därför min egen skolmejl. Jag kan ärligt säga att jag inte är överdrivet flitig med att kolla den. Jag hade inte fått något svar på hur tentan gått däremot ett mejl om att min komplettering inte kommit in. Vilken komplettering? Fick lagom med panik då läraren skrivit att lämna in snarast för betygen lämnas in nästa vecka och vill du ha betyg lämna in snarast. PANIIIIK! 

Då inser jag att jag inte skickat in rätt version av ett arbete (där fick man för att man dubbelsparar)och därmed inte har med någon kurslitteratur i uppgiften, nu har jag mejlat in rätt arbete. Snabbt och enkelt och ingen skada skedd, men mina nerver och hjärta blev lite stressat ett tag. Att ha skolan efter sig och inte färdigställa uppgifter är inte min melodi, jag ska inte ha något efter mig. Nu hoppas jag bara att det inte var för sent med inlämningen och att jag får mina betyg som vanligt nästa vecka. PUH! 
Panikslagen?

Inga kommentarer: