måndag 18 juni 2012

Lovely grandma!

Har jobbat hela helgen och kan konstatera att det är betydligt mer att göra nu än de tidigare somrarna. Som den ovana jobbare jag är har jag inte vant mig vid tidiga morgnar eller att jobba sent och sedan tidigt dagen efter. Kärringen i mig blir mycket trött och har sovit som en stock i natt.

Denna kväll har spenderats hos bästa mormor och morfar, det är otroligt vad dessa människor betyder för mig. Jag älskar verkligen mormor och morfar av hela mitt hjärta.
Mormor är så go, jag berättade hur jag inte orkade stå och knöka på Björn Rosenström och att jag gick och satte mig vid sidan om och till och med gamla mormor instämde med att jag har fått kärringfasoner. Vi kanske är på samma nivå ändå.

Nu tar jag mig en kvällsmacka och en stor god kopp te innan sängdags, kärring var det ja! (som tur är zappade jag på tvn samtidigt som jag skriver här och nu började något program som handlar om sex, sex education. Så lite ungdom finns det kvar i mig trots allt.


Inga kommentarer: