lördag 9 juni 2012

Bitter

Kvällen till ära hade vi bjudit hit några vänner för lite mat och fest. Det var mycket trevligt och i alla fall jag hade roligt, vilket jag även tror att de andra hade också.
Vi sjöng lite Singstar och lyssnade på musik när glädjedödaren kom. Grannen nedanfrån kommer och gnäller på hög ljudnivå, en fredag kl 23.10, då var minsann klockan över elva och han skulle upp och jobba. Allvarligt vi har haft sammanlagt 4 fester efter klockan 23 på två år i denna lägenhet varav två är nyårsfester. Det är inte mycket att klaga på, visst förstår jag att han ska jobba men så sällan det är kan man väl stå ut, EN kväll.
Blir jag ~27 år jobbar som polis(förstående?) och så bitter och inte kan unna någon en rolig kväll säg till mig på skarpen. Jävla tråkmåns till glädjedödare. Jag blir lite bitter!

Inga kommentarer: