lördag 17 maj 2014

En morgon att minnas

En morgon (för nu längesedan) så fylldes hela jag av glädje:

Martin pussade mig som vanligt imorse men sa också extra hejdå för att han skulle åka iväg på skidweekend. Efter pussar han mig också på magen och säger "hejdå killen eller hejdå tjejen där inne. Nu tar du det lugnt i helgen" 

Hela jag fylls av en värmande känsla. En känsla av att jag bär vårt gemensamma barn uppkommer och det känns lite extra fantastiskt. Att jag fick äran att få denna vackra man som sambo och som blivande pappa till mitt barn är något jag verkligen är lycklig över. En fullkomligt övermäktig känsla slog mig denna morgon och jag vaknade verkligen med ett leende denna morgon.


Detta trodde vi inte på denna bilden när vi precis hade träffats och var 16 resp. 17 år. 

Inga kommentarer: