onsdag 3 oktober 2012

Ynkligt inlägg no. 2

Förkylningen har eskalerat och jag har legat i sängen så gott som hela dagen. Någonting man inte ska göra när man är sjuk är i alla fall att söka på Google efter sina symptom. Alla leder till cancer på olika sätt. Svullna körtlar blir till cancerknölar och så vidare. Läkaren i min konstaterar ändå en vanlig förkylning med extra täppa och tryck i öronen.
Dagar som denna är jag mycket ledsen att jag inte tål nässpray. Jag tampas med min koksaltslösning för spädbarn för att det är vad mig näsa klarar av. Egentligen vill jag bara åka till Apoteket och köpa den starkaste sprayen med mentol eller nått för att rensa upp men då åker väl hela hjärninnehållet ur och jag har en sönderfrätt näsa. Alltså är tryck och täppa kvar och jag går andas så gott det går.

Inga kommentarer: