onsdag 3 oktober 2012

Ett-tyck-synd-om-mig-inlägg

Den-inte-så-krya-Nathalie, är den mest ynkliga personen som går i ett par skor.
Vilken tur då att detta nätverk med bloggar finns så man kan få vara så ynklig som man bara kan,om än något patetisk.

Redan imorse kände jag att det blir en tung dag. Morgonen rullade på och någongång under förmiddagen i skolan sade jag till min pluggkompis att jag kände att min hals börjat bråka och att snuvan började smyga sig på och jag nös ett x antal gånger under dagen, vilket brukar vara ett stort tecken platt sjukdom närmar sig Nathalie.
Nu ligger jag här med rinnande näsa, rivande och smärtande hals och antydan till ont i örat (mamma, läs ek det sista. Jag behöver inte kolla upp öronen än. Hon blir så nojjig när det gäller öronen mina). Huvudet känns stort som en badboll och att det kan finnas så mycket snor i en näsa. Mitt huvud och näsa exploderar snart.
För att klaga ytterligare lite till så kan jag säga att som grädden på moset startade tjejveckan imorse för att förpesta mitt liv lite mer.

Efter en halv tekanna med massor av honung ska jag nu försöka sova och hoppas vakna piggare imorgon. Håll tummarna för mig! John Blund, låt mig sova gott!

Inga kommentarer: