måndag 15 oktober 2012

Inreder sovandes, de ni!

Idag har vi storstädat lägenheten, bytt sängkläder, vikt in all tvätt. Ja rubbet helt enkelt. Det är så härligt när det är klart.
I hemmets tecken går mina tankar hela tiden till det blivande huset och inte till lägenheten. Jag vet inte hur x antal många timmar jag spenderat med att tänka på det, såväl i vaket som i sovande tillstånd. Dagdrömmer jag inte så drömmer jag på natten.
Ikväll som nu blivit natt har fastnade jag med att läsa inredningstidningar för att samla inspiration. Ett eget collage håller på att skapas med favoritbilder och jag är såld. Timmarna sprang iväg och jag borde sovit för längesedan. Så nu blir det att försöka somna direkt och fortsätta drömmarna om huset. Ven vet vilket rum jag kommer inreda i natt?

Inga kommentarer: