fredag 9 mars 2012

Tentadag

Idag var den fasansfulla tentans dag, ifrån tidigare studenter som läst kursen innan oss har vi fått höra att majoriteten av studenterna fick göra omtenta förra året. Det kändes ju väldigt lovande, eller inte. Jag har inte hört något säga att de tyckte att det kändes bra och många är övertygade om att det blir omtenta även för dem.
Jag känner mig också sjukt osäker, jag svarade på alla frågor med lär få avdrag på många och därmed är det stor risk att jag inte klarat tentan jag heller. Klarar jag denna tenta ska jag verkligen unna mig något riktigt fint. Vilket inte lär hända men man får hoppas på det bästa. Domedagen då resultatet ska redovisas är 2 april, så alltså två veckor ska jag gå ovetandes.

Ikväll ska det i alla fall firas att tentan är skriven oavsett hur det gått, det blir lite fest på lasarettvägen, där många av studenterna i stan bor. Innan det ska Angelica komma hit och vi ska hänga lite, det ska bli mys.

 


Inga kommentarer: